Bezoekweken

6 mei 2017

Ik schrijf deze vlog vanuit de auto op de weg naar Plettenbergbaai. Samen met Tamara, Martijn en Lennard gaan we 3 dagen weg. Morgen willen we naar het Knysna Elephant Park en de dag daarna gaan we naar de Bloukrans brug, een brug van 216 meter waar Martijn en Lennard gaan bungeejumpen. Mij niet gezien in ieder geval! We hebben een hostel geboekt met een kamer voor 4 personen. Afgelopen weken is het heel druk geweest en het schrijven van een blog schoot er ook een beetje bij in.. De afgelopen twee weken hebben Tamara en ik bezoek gehad van mijn moeder, Freerk en mijn zus. Heel erg gek om ze na 2,5 maand opeens hier in Kaapstad te zien. Mijn zus sliep bij mij op de kamer. Julia had al een strakke planning gemaakt, dus we wisten precies waar we aan toe waren haha! We zijn de Tafelberg op geweest, op het strand van Camps Bay gelegen, gewinkeld bij de Waterfront, Stellenbosch gezien etc. Ook hebben Tamara, Bulelani (stagebegeleider) en ik ze meegenomen in de township waar wij werken. Afgelopen donderdag was de laatste dag en we zijn toen naar Company Garden in het centrum van Kaapstad geweest. We hebben daar een zakje nootjes gekocht zodat we eekhoorntjes konden voeren. Zo lief :) 's Avonds zijn ze teruggevlogen. Het is nu heel erg wennen dat ze nu niet meer hier zijn, omdat we bijna elke dag wel wat deden. Ik ben wel heel blij dat ze nu een idee hebben waar ik verblijf en hoe ik nu hier woon en leef in Kaapstad. Nu hebben we nog voor 2 weken bezoek van Martijn en Lennard en dan nog 2 maanden te gaan. Nu eerst op naar Plettenbergbaai! Tot snel (hopelijk) ;) Liefs X ps Oh ja ik heb trouwens voor het eerst gereden na 2,5 maand haha, het ging eigenlijk makkelijker dan gedacht. Tot zo ver nog geen deuk gereden!